Skoter dag !!

Hej !!!
Idag har jag varit och åkt skoter med min kusin från sthlm elr hon pluggar i Umeå nu. Hon kom i Torsdag då pappa var ner i Umeå.
Har ju inte bloggat på länge förlåt för de men har typ inte orkat skriva.
Men iallafall jag har typ varit sjuk hela veckan till på torsdagen :/ Inte kul men på fredagen så gick jag på skolan igen så då var jag lite piggare. Jag hade ont i magen.
På fredagen så var jag på skolan och då hade jag slöjd och då kom min kusin och kollade på hur vi jobbade i skolan. Efter skolan var vi och tog in BRK hästarna och louise tog in Harry och hon var så nöjd efter hon hade tagit in han, han var så snäll när hon ledde han.
och sen på kvällen så kom farmor, Holger och Elin för dem ville komma och träffa Louise medans hon är här.
Och idag så har Felicia, mamma och Louise varit och åkt skidor på morgonen jag var hemma för att mamma tyckte jag skulle vila för att jag hade varit sjuk. Och sen när dem kom hem så vaknade jag också åt vi frukost sen for vi ut med skotern först for vi till Gruvberget och sen for vi till Sävast skoterklubb och grillade hamburgare och parisare. Sen for vi hem för vi frös och så.
Efter de så bastade vi det var jätte skönt efter man har frysigt så mkt. Och i kväll ska vi se på Twilight och äta godis <3 <3 :)
/ Emilia :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0