Min klass, +jag kan inte andas

Rubriken kommer vi till sen :)

Idag red jag världens finast ponny damdam! :D, det gick jättebra utom att jag inte andas när jag travar, det är nån muskel som blir klämd eller liknande ;(..  Inte kul! det är bara när jag sitter ner i traven, så kan jag inte tänka jag tänker bara ansaaas så jag är inte så kontaktbar känns det som.. Annars gick det toppen, ponnyn galoppade i vänster varv utan  problem och programet kändes bra! det blev inte att rida bellz idag, men imorgon får bella och hennes friends en ny kompis, Konny ♥ han ska stå i bellas gamla hage så dom kommer att stå ganska nära, Candy nalle och konny, blir hennes närmaste hagkompisar! :D



 Iaf, här är min stora klass :D

HANNA  VILMA B WILMA L OCH MOA  var inte med men annars var det hela klassen :D


/ Rebecca ;*

Kommentarer
Postat av: Hedda

Det gick super idag, ni är så fina tillsammans!!!! :-D



Muskeln som krampar heter Diafragman, och det handlar bara om styrka... Varje gång det studsar använder du den muskeln för att parera stötarna, och när du rider små ponnyer så blir det ju så betydligt många fler stötar än när du rider hästar med större steg. ;-P



det blir toppen ska du se! Hoppas jag är ledig och kan komam och kika på tisdag!

2012-01-28 @ 22:02:11
URL: http://dumlesdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0