FÖÖÖÖÖÖRLÅÅÅÅT !!!!!!!

Hej
FÖÖÖRLÅT att jag inte har bloggat på länge p.g.a att jag inte har orkat :P men lovar att jag ska ändra på de !! :)
Men iallafall idag har jag varit hos den underbara ängeln Sweet As Candy <3 <3 !!! Jag, felicia och cecilia red på banan jag och felicia red barbacka för att Cassanova inte kunde ha sadel för sadelgjorden hade skavit mot hans mage men, men. Jag red också barbacka också för jag var så kall och för att det var skönt att rida barbacka när hon är som björn att sitta på för hon har så mycket päls. Jag har äntligen lärt mig att sitta ner helt när jag rider barbacka som jag inte har gjort förut. Jag ska kanske ha henne nån dag i helgen då felicia ska rida cassanova för att pauie är och rider för daniel på BRK.
Nu snart ska jag se på biggest loser på tv 4.
Jag och maja :)
/ Emilia :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0