Dagen!

Hej !!'
Dagen idag började med att jag typ vaknade kl 07.00 på morgon och somnade om igen och sov till 09.00 sen fick jag faktiskt gå upp. Då satt vi och pratade i vardagsrummet och sa typ god morgon och så där. Sen så var jag hungrig gick och tog en macka och Oboy. Sen så gick mamma och pappa ut med hunden och då gick jag till vardagsrummet och kollade lite grejer på datorn. När dem kom in så åt vi Lunch kanske vid 12.00. När jag skulle gå och klä på mig yterkläderna så såg jag nånting som var på bänken i hallen och där stog HÄST? på papperet och ja sa mamma vad är de här hon sa läs vad står de och där stog de ni ska få köpa en häst men ni får 30.000 kr och köpa utrustning och en häst för. Jag blev helt chockad och då kom pappa in oh vi typ sprang och kramade han och sa är de sant han sa japp de är sant. Efter de så åkte vi till cassanova och tog hand om honom. Det gick bra jag var inte med när dem var ute så var jag med Pauie i stallet vi fikade och körde hänga gubbe i sadelkammaren det var roligt. Felicia var jätte nöjd när hon kom tillbaka för han hade gått som en pärla och dem hade varit och galopperat på banan och varit ut och travat. Jag hade de en rolig dag. Och det var nästan som pappas födelsedag för han var och köpte en ny platt tv. :P Men nu ska jag snart gå och sova här ganska trött men ändå inte. Juste de glömde jag och berätta jag har ju fått ätit en jätte god mat som min pappa och syster gjort. :)
Dem bästa :) !!!
/ Emilia <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska ni köpa häst? <3

2012-02-19 @ 10:47:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0