Varit hos farfar:)

Hej!


Har inte bloggat på länge för at jag har typ inte orkat men nu gör jag ju det. Nu har jag precis kommit in från kaninerna vi rengorde i burarna till båda kaniner och städade litegrann. Idag har jag kommit hem från farfar efter att ha varit där en hel helg från fre till sön. Jag har typ bara sutit vid datorn hela dagarna och inte gått ut någonting. Jag har varit där för mamma och pappa har varit i piteå på nån fest. Det var kul och vara hos farfar även fast vi typ inte gjorde någonting alls utom att kolla på tvn och bakat. Vi bakade safransbullar (stavning) men jag har inte smakat dom än för att jag hade precis ätit när dom var klar :P men ska typ smaka dom snart. Nu sitter jag i soffan och kollar på tvn och väntar på att vem kan slå filip och fredrik ska börja.


Imorgon ska jag till Candy jag ska rida med felicia, cassanova, pauline, Qurre, Rebecca och Bella :) ska bli jätte roligt vi har tänkt att rida barbacka allihopa. Det kanske blir att rida ut eller gå till banan jag får höra med dom andra. Det ska bli kul och rida Candy igen. Jag ska rida henne imorgon och på torsdag för att hon har träning på Onsdag. hon har ju träning varanan Onsdag.


Nu har jag inte nå mkt mer att säga så nu ska jag kolla fb och sen kolla på tv :)



  Jag och Candy i hagen :)


/ Emilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0