Varit hos Candy :D

Hej !!


Nu har jag varit hos Candy. Jag red med Pauline och Felicia. Vi red till byn där Candy ägare bor sen red vi över en fin äng men det var jätte svart så man såg nästan ingenting. Alla hästar var lugna men lite pigga när vi travade det blev ingen galopp för då hade dom blivit pigga. Men nu är jag hemma från stallet och har precis ätit klart :) Så nu ska jag bara ta det lugnt :)

Jag kan bjuda på lite bilder på Candy i sommar :)


 hopp !


 jag och fina Candy :)

 <3

 <3


 <3

 <3

 <3 <3


nu har ni lite bilder där :) 


                        
          

                                                                  / Emilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0