tjoo!

Hallå alla.
Är fortfarande kvar hos farfar och ska snart åka hem.
Ja snön du ligger risigt till om du inte kommer inom en kort tid..
JAG VILL HA SNÖÖÖ!!!!!!!!!!!!
Det är sjukt dåligt underlag, det går ju inte att rida någon stans!!
Men vi får se dem har ju sagt att det ska komma snö idag iaf i boden! jippi!  :D
Imorgon blir det Cassanova och då kommer vi nog förmodligen träffa Rebecca och deras ny häst Bella! :)
Får se vad jag gör och kan göra imorgon..
Det beror på undelaget.
Nu ska jag försöka få tag på Rebecca och höra hur det gått idag /morse.
Bloggar kanske sen när jag kommer hem.
 

ps. det kommer en ny header.



Puss! <3

Har inga fina bilder här så det var bli ett tomt bild inlägg..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0