Snälla bella bäst!

Idag hade vi utsläpp på morgonen i stallet. Det gick ganska fort, men min lilla dam var sur när jag skulle ge maten.. Jag ledde ut Candy cassanova och Bella :D sen ålte vi hem ett tag sen hoppade vi i stallkläderna igen. Bella min lilla skådis var "sur" i hagen också och ville inte bli fångad. Men det dröjde inte många sekunder innan hon blev nyfiken på mig och kom :D Ridbanan var hård som betong! det gick bara att skritta så jag red på en volt och gjorde lite voltarbete.. Sen fick bella byta hage. Hennes gick sönder igår hela tiden när det blåste pinnarna bara flög tror jag! ;/ hon var super nyfiken på den nya hagen och hade inte tid att äta :D

 Klicka på bilden så kommer du till bellas blogg!


/ Rebecca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0