Ny duschad! (stavning)

Hej hej bloggen!
nu är jag hos farfar som jag sa i senaste inlägget.
Jag kom hit igår och blir här till imorgon.
Idag for mamma och pappa till piteå havsbad på någon julshow med pappas jobb..
Idag ja idag vad har jag gjort idag då..?
okej, när mamma och pappa for så for farfar till luleå då var jag och emilia hemma med hundarna.
När han kom tillbaka så gick vi en sväng med vovvarna.
Efter det bestämde vi oss för att baka bulla..
Och gissa vilken ....?? Jo faktist en lusse längd mmm.. <3
Och vi var ju såklart tvungen att åka in till råneå för vi hade inte saffran och jäst.
Och då köpte jag vindruvor, glass och ja de.
så ikväll blir det att tjocka sig lite till SÅ MYCKET BÄTTRE!!!!
Har nyss duschat  (stavning).
Var skönt!
Nu ska jag kolla vidare på denhär datorn :)

Puss! <3 <3 <3 <3 <3




 
Här för någon helg sen så sov SÖTA Rebecca här och då tog hon min mobil och tog kort på bambi och då la hon ut denna fina bild på FB och skrev att det var JAG!!!
REBECCA!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0