Julafton för Marisa!

Idag var jag på häst och fritid igen! skulle köpa en hackamore men jag kom hem med en hackamore ett ridtäcke för halva priset med  samma funktion som back on track!  ett fleecetäcke och en böjbar ryktborste! Fleecetäcket satt tyvärr som en klänning.. Klumpiga jag råkade rycka bort lappen lalala.. Så nu ska jag sälja det ;) storlek 115 :D imorgon ska jag hämta ut det nya stalltäcket från ponnyprakt! lillponnyn får mini julafton! fast inte så lite saker! Imorgon kommer sadelmakaren och provar ut sadlar på Marisa så jag kan börja rida henne!

 Marisa idag! :)



                                                   / Rebecca

Kommentarer
Postat av: Malin

Det är ju inte din häst!!!!

Tjock häst!!! :D

2011-11-09 @ 22:17:37
Postat av: Karin Rebeccas mamma

Sluta kommentera dumma kommentarer åt Rebecca. Vi spårar IP adressen och du kommer bli anmäld! Vad tuff du är som vågar hålla på med anonym nätmobbning...

2011-11-10 @ 13:50:04
Postat av: Hanna

Riktigt ONÖDIGT och OMOGET att kommentera sådära! Skaffa dig ett liv och känslor!! Tänk om någon skrev sådär om din ponny? Inte skulle du bli glad va? Jag känner becca och vet att hon inte vill ha dumma kommentarer om Marisa eller sig själv! Skärpning säger jag bara..

2011-11-10 @ 18:44:59
URL: http://typkaniner.blogg.se/
Postat av: Elina

Det är inte jag!!!

Nån har tagit min hotmail och lagt ut massa skit!!!!

Fråga Felicia om NI inte tror mig!!!!!

2011-11-10 @ 21:24:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0