Jag gick på Dagis med cody simpson !!!! :D

Januari :Jag spelade instrument....

Februari: Jag hade disco med...

Mars:Jag pussades med...

April: Jag rapade på...

Maj: Jag läste en bok med...

Juni: Jag gick på dagis med...

Juli: Jag spelade gittar hero med...

Augusti: Jag postade brev till...

September: Jag sjöng singstar med....

Oktober: Jag sa bus eller godis med...

November: Jag sådde frön med...

December: Jag jobbade med....

Dag:

1:Bruno mars....

2:Justin bieber...

3:Michel jackson..

4:Pippi långstrump....

5:September...

6:Lady gaga...

7:Veronica maggio...

8:Selena Gomez...

9:Kristen stewart...

10:Robert pattinson...

11:Taylor swift...

12:Markoolio

13:Taylor loutner...

14:Aschley tisdale...

15:Vannessa hugdens...

16:Zac efron...

17:Miley cirus...

18:Cody simpson...

19:Shakira....

20:Messi...

21:Britney spears.....

22:Beyonce....

23:Rihanna....

24:Sean banan...

25:Zlatan....

26:Mario....

27: Emil i lönneberga....

28:Ronja *** dotter...

29:Karlson på taket...

30:Kalle anka....

31:musse pigg....



vad får ni? :)

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Jag pussades med Bruno Mars!;)

2011-11-25 @ 13:10:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0