Hej !!

Hej !!


Idag har jag varit på skolan vi gjorde typ samma grejer som vi brukar göra. Imorgon ska vi ha ett prov om vi i femman för vi ska vara med i den tävlingen (man kan gå in och kolla på svtplay.se om man är nyfiken). Men vi frå se om vi kommer med. :) Vi får hålla tummarna :) Efter jag har kommit hem från skolan satt jag vid datorn tills mamma kom (vid halv 5) då åt vi sen gick jag till datorn igen sen åkte jag, pappa och felicia till BRK för att felicia för att hon hade glömt sin hjälmpåse till hjälmen sen for vi till nån som håller på att lagga datorer vi lämnade felicias dator där för den går inte att laga sen åkte vi hem och nu sitter jag i soffan och ser på tv. Snart ska jag gå och sova så jag är pigg när jag ska gå till skolan imorgon men jag ska se på berg flyttar in innan jag somnar.




 

Jag och Candy <3 <3 <3 <3 <3 



                                                                /Emilia :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0