Hej hej bloggen!

Som sagt, Hej bloggen...
Har inte kunnat blogga på sistonde för har inte hunnit.
Igår slängde jag in ett litet kort inlägg och varför det bara blev rubrik var för att jag skrev från mobilen.
Idag var det skola vi slutade igenligen 3 men vi fick gå hem klockan 1!! :D Perfekta lärare! Nä men skämt å sido tror dem skulle ha nå möte! :)
Efter skolan for jag till en söt liten fin powniee.
Och gissa vad han heter jo DUMLE! <3
Den söta lilla pownie är ju bara för underbar! <3
Vi var i ridhuset.
Vi gjorde ökad galopp på diagonalerna och ökad trav och lite annat skojjigt.
Han var pigg och framåt hela tiden öronen framåt.
Och han är ju så snyygg när han är rakad!
Igår var jag hos en Älskvärd pownie som heter Cassanova! <3
Det blev en barbacka ritt med pauline och Qurre vi red på banan.
Ihelgen blir det att fara till farfar.
Nu ska jag se ponnyakuten och typ bara SLAPPA!!!

Puss! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0