Hej !!

Hej !


Nu har jag nydligen kommit hem från stallet för att felicia fick ju rida Cassanova på ridklubben som jag berättade igår. Vi åkte dit vid halv 1 ungefär för att vi skulle kunna vara redo att åka ganska snappt. Vi åkte dit och mockade, gjorde maten och pyssalt lite i stallet tills pauline kom efter att hon hade ätit. Så kom hennes mamma ulrica och sa att dom skulle komma med en höbal och det var läskigt när dom kom för att jag är typ rädd för traktorer för dom är ju så stora :P Sen tog vi in dom och gedde dom mat och borstade och pysslade med dem. Sen sadlade vi och tränsade. Sen lasdade vi och åkte iväg till klubben. Efter det kom pappa och kollade på felicia när hon red. Så då åkte jag hem med pappa för att min kompis skulle komma sen men hon skulle äta och de. Hon ska sova över här tills imorgon kommer att bli kul så vi kanske ska bada sen när hon och felicia kommer :) Felicia och dom kommer väl hem om en stund bara men vi får väl se. Men nu ska jag gå och ringa mamma och kolla om dom kommit till stallet och när dom kommer hem. :) 



                                                       / Emilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0