Hej !!

Hej !!


Nu har jag ätit och snart ska Rebecka komma hit <3 <3 <3 :D Ska bli superkul :D Hon ska sova över här tills imorgon :). Imorgon ska jag, mamma och felicia till stallet (igen) haha för att felicia kanske ska få ta med cassanova till klubben blir kul och kolla på hur han är i ridhus men det är bara kanske :) :). Och idag har jag varit på skolan då har vi haft engelska prov och jag tyckte det gick jättebra :) Blev ganska nöjd. Sen hade vi slöjd och då gick jag ner med min klasskompis felicia ända ner till måräng. Sen gick jag hem själv fast Felicia möte mig. Sen ska jag gå och mysa med familjen. Jag har också hittat jättesnygga ridbyxor på hööks hästsport dom är röda också är dom helskodda vill ha dom men dom tyckte jag var ganska dyra :).

Igår så var jag ju och red Candy och felicia cassanova vi red till banan det blev att rida barbacka för vi skulle göra lite skrittövningar där så då red jag barbacka istället i 30 min. Vi tränade på att jobba i form, sen lite skänkelvikning och framdelsvändning hon var lite trög i skänkelvikningen och framdelsvändningen men det gick bra ändå. Sen kom Helena med GT. När vi skulle gå tillbaka till stallet så gick GT under taket på en liten lada och det var isigt där vattenpölarna hade varit på sommaren och då gick GT där och då blev han rädd så han hoppade till och då hoppade Candy och Cassanova också lite rädda men det gick bra. Candy gick bakom cassanova en liten bit längre bort och då när GT blev rädd så galopperade Candy till Cassanova och tog skydd bakom honom och det var lite roligt fr är ju rädd för typ allt. Men ingen föll av men hästarna blev lite rädda. Sen gick det jätte bra att skritta hem :).



                                                               / Emilia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0