Hej !!

Hej!!


Nu har jg kommit hem från skolan. Vi har gjort det där provet om vi i femman och jag gjorde bort mig helt men men. Idag ska jag, mamma och felicia till cassanova och candy det ska bli kul  och vi ska kanske rida med Beckis och Marisa <3 Idag hade vi tänkt att rida på banan för att vi red ut i måndags in till byn. jag får väl se vad jag ska göra på banan idag har inte tänkt ut det riktigt än. Vi får hoppas hon är fin idag så kan jag jobba med henne lite mer än vad jag brukar. :)


Efter vi har varit och ridit ska jag väl inte göra så mycket typ bara äta och sånt sen blir det väl och se på tv. Sen gå och sova. Jag kommer väl ha mycket ont i mina ben efter jag har ridit kommer nog inte bli så kul för ska gå ner till slöjden imorgon för det blir så halt för mig att cykla men vi får väl se. Just nu har jag ont i halsen men jag får leva på halstabletter. Mamma kommer hem vid 14.45 och felicia kommer väl hem vid 15.10 kanske är inte helt säker men när dom två kommer så bär det åt till Candy och Cassanova :) KUL. Men nu ska jag gå in på datorn och kolla lite mer.


En liten bild kommer också :)


 Det blev en liten hopp bild :)



                                                         / Emilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0