Fredag!

Hej som ni såg i förra inlägget är jag lite irriterad på nån person som är taskig.
Jaja, Nu tänkte jag skriva lite om vecka :) 
Jag vet inte när sist jag blogg men det måste ha varit dem närmsta dagarna. 
Men iaf igår var jag hos finkillen och det har ju börja kallna lite nu så igår tog vi en mysig barbackaritt till banan med ett fleece täcke.
Emilia red oxå barbacka på Candy.
Vi red i en halv timma ungefär.
sen när vi kom hem så myste vi lite sen for vi hem och åt makaroner med köttbullaroch brunsås sedan så for vi och kollade när pauline red lektion och även johanna.
Sen for vi hem och idag är det fredag så har varit på skolan.
Bara 4 lektioner så varit ganska skönt fast ändåinte för vi hade redovisning av teknikuppgift sen hade vi matte prov och så .
Så nu är man lite trött tror jag lägger mig och kollar lite ponnyakute.
Snart kommer mamma hem med lite hallon sorbet glass och även med middag härliug fredag till en viss del...
<3



Kram! <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0