Flisan här :P

Hejsan!
ett tag sen jag blogga elr så inte..
Jaha då var man hemkommen från skolan efter en lugn och skön dag. 
Bara fyra lktioner idag slöj fysik engelska och gympa.
Okej,gympan var jobbig för vi hade cirkelträning.
Jaja, igår var man i stallet.
Delande ut hästar åt första gruppen som hade hoppning och andra gruppen vart bara två så kajza ville busa till det lite och galoppa i lina men en tjejen ville inte så då höll jag ett litet ridpass för henne på Pessoa.
Vi tränade lättridning och hon var superduktig. 
Sen hade Emilia löshoppnning och då var jag och emilia samuelsson med och hjälpte till vi GARVA ska jag bara säga, att få ner ringen gör så man skrattar inge konstigt eller så jo..
Sen hade vi lektion vi körde bullen.
Jag körde med Rebecca!! <3 <3 <3 <3
Ihelgen blir det kanske att hon kommer hit och sover+ badar!! men det beror på om vi ska bort.
Imorgon blir det Cassanova! <3 <3 

Puss! <3 <3 


 

Vakra ponnie!! <3  


// Felicia!! <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0