Felicia!

Hej!
Nu har jag precis dunka ner baken i soffan och pusta ut.
Idag har det var första skoldagen efter en veckas höstlov.
Kändes lite sådär...
Efter skolan for jag till underbaraste Cassanova.. <3
Idag blev det en ritt med Pauline och Qurre och även Emilia och Candy!! <3
Och mamma såklart.
Vi red till en by idag.
Enmysig liten skritt och trav uteritt.
Är ju så sjukt förskyld så kändes nästan som att jag åkte häst... :P
Imorgon får vi väl se om jag är nog kry att åka till skolan för hade knappt (bokstavligt talat) ingen röst kvar......
Nu ska jag se waterwörld sen blir det ZzZzZzZzZzZzZ 

Kram! <3



Obs får be om ursäkt för min kanins inlägg ://








Kommentarer
Postat av: hanna

Hej, var du på dagridlägret på BRK sommaren 2007? Känner igen dig jättemycket därifrån, hade august och jag hade klio...men men, hade varit roligt om du svara ;))

2011-11-08 @ 22:51:56
URL: http://typhannaj.blogg.se/
Postat av: Felicia

Hej hanna!

När jag kika in på din blogg känner jag igen dig.. :)

Nej, jag var inte på ridleäger 2007 :/

Men vi kanske har setts vid ett annat tillfälle :_)



2011-11-09 @ 14:35:05
Postat av: Anonym

Hej hanna!

När jag kika in på din blogg känner jag igen dig.. :)

Nej, jag var inte på ridleäger 2007 :/

Men vi kanske har setts vid ett annat tillfälle :-)



2011-11-09 @ 14:35:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0