Felicia här!

Hejsan!

Det är jag som är Felicia.
Jag har en skötponny vid namn Munsboro Cassanova.
Han är 16 år.
Han är en allroundponny.
Han tävlar dressyr med sin ägare och har tävlat i hoppning oxå.
Han är världens underbaraste!!

Lite fakta om mig då :P
 
Ja om ni inte har märkt det så är ju jag världens hästälskare har varit det sedan 9 år tillbaka.
Jag är också typ djurälskare nä men jo typ hahah ;P
Nämen okej jag har två kaniner som heter Pilens sky diver kallas diva.
Och den andraheter Bambi och heter bara Bambi.
Dem tävlar jag med i kaninhoppnig.
Sen har jag en hund som heter Falcsagans gorby som mamma och pappa jagar med :D
Han är en ståendefågelhund vid ras engelsk setter.
Jag tränar även lite agility med honom som han tycker är superkul :)

Ibland rider jag en ponny som heter dumle.
Han är en b-ponny som är supersöt.!
Och anledningen till att jag rider han ibland är för att min kompis elr ja en av min bästa kompisar rider sin sköthäst där som heter Charlie brown men kallas tjalle och då följde jag med till de stallet och då var deras ägare där och då frågade en av dem om jag ville rida och så blev det :)
Så tack Elina! <3
Nu ska jag slänga ut lite bilder och så puss! <3




Här är Cassanova :D <3




Cassanova och jag <3



Frust :')



Gullig powniie! <3



Galopp! <3

 

<3



Bambi som bäbis!



Hoppetihopp! <3



<3 <3



Min fina diva! <3



<3
Har tyvärr inte så många bilder på mina kära kaniner! :/ men ska fixas ;P



Finaste vovven i världen! <3



Mattes BÄÄÄSTES kaninte hitta någon finare bästis än dena underbara hund han är min ögonsten! <3 <3 <3



 

Dumle som brukar bli kallad Dammie!! <3


Det var om mig Felicia nu hoppas vi att dem andra också vill dela med sig av lite info om dem och deras skötponny/ponny och intressen kram Felicia! <3

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0