Emilia här !

Hej !


Det är jag som är Emilia.  
Jag har en sköthäst på namn Sweet As Candy.
Hon är 15 år gammal.
Hon är en allroundponny.
Och så klart världens bästa :)

Lite fakta om mig då :)

Som ni märkt är jag en hästälskare och har varit det sen jag varit 4 år. Jag gillar dressyr mer än hoppning för hoppning är lite läskigt. Mitt favorit ämne i skolan är bild. Jag och min syster Felicia har två kaniner men det är typ hon som går och ger mat till dom hela tiden men jag äger dom lite också. Sen har hela våran familj en hund som heter Falcsagans Gorby som mamma och pappa jagar med :) Han är en ståendefågelhund och hans ras är engelsk setter :) Sen har jag väl inge mer och berätta om :)

Men här kommer lite bilder :)

 Här är candy <3


 Jag och candy :)



hopp :)


 Jag och Candy :)

 Gorby :)


det var dom bilderna jag hade på djuren mina :) hade inga på diva och bambi men det hade ju felicia så ni fick ju ändå se dom :)

                                                                 / Emilia



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0