Det svåraste valet i mitt liv.

Igår var det en som provade ut sadlar på Marisa, vi hittade en sadel som satt perfect så när jag skulle sitta upp så tog hon inte många steg innan hon stegrade och jag flög av i det hårda gruset. Jag har ont i min armbåge fortfarnade, det gör ont om jag rör den. Vi trodde att marisa skulle sluta stegra med sadel men inte det... Sadelprovaren sa att hon gör inte det för att det gör ont utan för att hon vill ha av ryttaren. Jag kan inte ha en ponny som jag riskerar att skada mig på om jag bara sitter på den. Så idag åker Marisa hem.. Jag är hemma från skolan idag för jag vill vara med Marisa ♥

Det är tungt men det kommer bli bra <3

JAG KOMME ATT SAKNA DIG ♥


även om du inte kommer att vara i mitt liv mer kommer du alltid finnas i mitt hjärta ♥ ♥

Kommentarer
Postat av: Jessica

Det kommer nog bli bäst så här även om det känns jobbigt för det ska vara kul att ha häst! Du kommer att hitta den perfekta ponnyn ska du se!

2011-11-11 @ 08:45:17
Postat av: celina

Å vad tråkit:-(

2011-11-11 @ 15:03:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0