Bella ♥

Idag kom Bella, jag tror hon tyckte det var kul och spännande att komma till ett nytt ställe för hon kollade på exakt allt! Hon fick stå i sin hage medans jag och mamma for hem och åt och vilade lite. När vi kom tbx så red jag och Pauline ut. Det gick bra hon tyckte bara att en Jul belysning så farlig ut. Den gick vi ubder en viadukt och det var läskigt tyckte Bella! Men annars gick det bra hon skulle gå bakom Qurre hela tiden :D

 



Beauty for bell ♥

sen  tyckte hon det var konstigt när katten hoppade upp på boxen :D

Hälst skulle jag nog flytta in i bellas box och bo där med hon :) men det går ju inte, man måste ju till skolan tyvärr. Det skulle vara roligare att vara i stallet hela dagen men min underbaing ♥♥♥♥♥


/ Rebecca

Kommentarer
Postat av: Kajza

Fina Bella. <3

2011-11-20 @ 19:35:50
URL: http://dumlesdagbok.blogg.se/
Postat av: Hanna

Vad kul att ni passade bra ihop <3

2011-11-20 @ 20:11:49
URL: http://typkaniner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0