Varit i stallet med Beckis och felicia :)

Hej !!

Nu har man precis ätit mat och kommit hem från stallet har varit hos underbara Candy men Mamma, Felicia, Beckis och Karin :) Idag blev det ingen ridning elr gå ut med dom eftersom det blåste så himla mycket så att man höll på att blåsa omkull :( men jag felicia och beckis var i stallet och borstade på hästarna och det behövde dom verkligen dom stog och njöt medan vi bostade :P men jag beckis och flisan hade jätte roligt på stallet idag även fast vi inte red :)

I morse så såg jag julkaledern den kommer säkert bli super bra tycker jag :) Idag efter skolan kom mamma och hämtade mig för vi skulle på stan och köpa en chokladkalender för vi hade inte köpt.. Imorgon kommer Rasmus och Dennis hit och dom ska bada och äta middag här KUL och längtar mycket. Nu ska jag gå och plugga litegrann sen blir det nog att gå och sova efter nio men får se om jag inte går tidigare :P har inte laddat upp biderna på stockhom horse show för min dator klånglar :/ men ska se om det går nån annan dag :) :)




Julkalendern här :) :)


                                           // Emilia :) :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0