Stallet !!!

Hej !!

Igår vaknade jag vid 9 på morgonen och då var mamma och felicia ute och skotade bort snö från gården så vi kunde fara med bilen till klubben. På morgonen fick vi besked av pauie att hon inte kunde komma och tävla för att det var så halt och köra med bilen, och det var jätte tråkigt och veta :( men vi for ändå dit men det var inte nå mycket folk där, det var heller nå mycket eckipage. Vi var där tills det var slut och det var slut ungefär 13.30 och vi kom dit vid 12.00 elr 12.30 ungefär. vi åt smöringbakande nånting sånt med julmust till, det var jätte GOTT. Och på kvällen såg vi på Så mycket bättre det var ganska bra. Sen gick jag och la mig :) Och imorgon ska jag till bästa Candy :) :)

/ Emilia :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0