Stallet !!

Hej förlåt att jag inte har bloggat på länge men det är för att jag har haft Candy ganska mycket den här veckan :)
Igår var det sista gången på ridningen :( men vi hade gymkhana :) det var jätte roligt och vi hade med boss och bellman och Bellman var jätte skumpig :) och Boss var helt okey men han hade inte nå skön rygg så har typ ont i rumpan :P. Men allt gick superbra och min mamma var också med mot cecilia vi vann en gång och dom en gång då mamma och cecilia var med annars vann laget som var mot mig :)
Imorgon ska jag till äskade Candy och var där idag också allt gick jättebra idag utom att hon blev rädd då och då när det kom bilar. Imorgon ska jag ju dit igen med bl.a maja, olivia, felicia, pauie, rebecca och kanske cecilia. Mamma ska knäppa julkort oh det ska bli sååå kul jag längtar. Jag ska ha på mig en stickad randiga tröja sen ska jag ha ett par gråa ridyxor med långa stickade sockar med rosett där uppe och en lång tomteluva som jag ska ha på hjälmen. längtar så mycket dit. Jag slutar kl. 12.00 efter lunchen och vi ska ha skoldisco och då får man ha med sig julmust och hur mycket chips man vill. Och man får popcorn och saft där på skolan ska också bli kul.
Kommer in julbilder efter jag har laddat över dom. :)
/ Emilia :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0