Rebecca ~ Bambi på hal is!

Fy vad det är halt nu!! Igår när jag och mamma skulle gå från bilden så höll vi båda på att halka och idag på skolan halkade Fanny så att hon ramlade, och det värsta är att det ligger snö över isen så man ser den inte :'( Is är inget för klumpfotade kanske var därför jag slutade i kontsåkning?! :D haha nä jag var faktiskt ganska bra men nu är jag inte lika vig längre och kan knappt göra ett enda hopp! snacka om att man suger. Och om ni ser mig åka skridskor så kommer ni ba eh jaga hon sa att hon var bra varför ramlar hon hela tiden då...

Dom har nyss gjort is på fotbollsplanen utandör mig så jag tänkte gå och glida/ramla lite där sen ;)



 snygg man är då!

Jo förästen jag har ju fått glasögon stora och.. Nej jag skoja det är plast ;) ♥

bra humor....


/ Rebecca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0