Rebecca <3

Hahahah, rebecca var ju bara skojjigt :PP
Jaja iaf idag har jag varit och kollat på km på brk.
Efter de så for vi hem kollade lite tv och ja lite sånt där sen for vi och handla och lite sånt till middagen.
Efter matet gick vi alla ute med hunden.
Var skojjig! <3
nu bara slappar jag.
puuhh! :P
ja juste imorse skottade jag och mamma hela gården medans resten av familjen sov :P
I fredags red jag finaste Cassanova.
Och så red jag med Pauie och Qurre.
Vi plumsade och det var så ROLIGT!
Fast blir nog skojjigare på måndag nu när det kommit lite mera snö :)) <3
Nu ska jag se Så mycket bättre.
;)
Kram Felicia
Jag håller med rebecca jag älskar snö och att snön är rolig iaf :) <3 <3
En söt tjej ;) <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0