Överluleå kyrka

Hej !!
Idag har jag varit på skolan jag har också varit hos tandläkaren och dragit ut en tand :/ det gick jättebra men jag har ju gjort det två gånger tidigare. När jag kom till skolan så blöde de och det slutade inte och blöda fören jag hade kommit hem. Jag fick inte äta nånting för att om bedövningen inte hade släppt så an det hända att jag biter mig i lepen och inte känner av nånting. Så när jag kom hem så var jag jätte hungrig. Men idag/ kväll ska jag till överluleå kyrka för att min kör ska sjunga lite julsånger :) Så snart ska jag göra mig iordning men det är ju endå en stund kvar men jag sk platta håret och de. Igår var jag ju i stallet jag red med pauie, elvira, rebecca, felicia fast hon ledde cassi för han är ju halt och mamma följde med för att kolla. Vi gjorde lite skrittövningar, jag och beckis körde följa john efter varandra tills vi skulle gå tillbaka. På vägen hem så kom det två människor med varsitt hjul och den ena hade ne barnvagn och ett hjul så hästarna blev lite rädd och Qurre blev rädd så han stannade och dom hade inte ens nå reflexer på sig så man såg dem inte ens. Men jag och rebecca hade det jätte roligt i stallet :) :)
lilla Candy i hagen precis då jag hade fått henne som skötare <3 <3 <3 <3 ;)
/ Emilia :) :) :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0