Oj oj oj!!

Hej, nu var det ett tag sen jag blogga:/ förlåt!! :(
Jajajajajjajja, har iaf varit hos undara <3 idag! <3
Han tyckte inte om sin hage idag...
Den var så himla geggig och bläää tror jag han tänkte.
Hoppas den här himla äkelpeckel regnet försvinner..
Jag blir så LESS!!!
Jag pauie och emilia som tänkte pluma och ha det kul.
Hmm...
mhh, Bara 9 dagar kvar julafton Julafton JUlafton osv..
Igår var jag på BRK och vi hade hoppning.
Jag red kotten och han har jag ridt alla hoppningar och jag säger bara ojojoj vad duktig han är!! <3
Finaste! <3 <3 <3
Just nu sitter jag och ser berg flyttar in och tycker väl att der är hel ok =)
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA, dem är ju bara för bra :PPPPPPPPPP
/Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0