Lucian igår..

Igår var det ju lucia på skolan, det regnade ute så det blev inne ist för ute. Problemet var bara att brandvarnaren går om man har levande ljus att stänga av den gick inte heller för vaktmästaren inte kunde!
det slutade med att vi gick ha plastljus.. Kankse inte det roligaste men det funkar, (mindre risk för att nån svimmar)

Det var 4 föreställningar den första var värst.. Alla var mest nervösa då, och så publiken.. Många satt och skrattade och tyckte att vi åg sura ut och att vi sjöng för lågt. Och det värsta.. En liten kille satt och höll för öronen!!! nästa föreställning gick bra men den 3 var mindre lyckad och lite komisk.. Hanna fick hicka så hon stog och hoppade till och jag började skratta åt henne. Jag tappade mitt glitter som var runt ljuset 2 gånger , smidigt va?  och så var det en liten kille som började gå fram till oss :D haha men annars var det bra utom att jag och moa sprang in i varandra i full fart mellan föreställning 2-3 så jag fick lite ont och jag rpkade välta en stol så att den nästan for på min kompis mamma..



4 killar sjöng solo :D 3 i staffan var en stalledrän och en sjöng solo i rudolf. En kille som sjöng tyckte mamma var jättebraaa!! hon ba åhh nya ulrik munther / justin bieber... Han är min nya idol!! åh hon sa det i klassrummet pinsamma mamma

/ Rebecca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0