Julklappar!

Hejhej!!

vill ni veta vad hag har fått i julklapp?! okej!

Av mamma:

Boken och fimlen jag saknar dig

boken nattens döttrar

och en till bok,

en rid tröja från hööks

hello kitty hörlurar

parfym

kommer inte på nå mer ;)


Av bella

ett bett? i min storlek? haha nä en nyckelring!

ett halsband med hennes födelseår på!


av mormor och morfar:

Ett örngott

en låda till min hylla

hårspray

och så kommer jag inte på nå mer ;D


Från englan!

pennor + modell bok!

kudde som spelar musik

ipod + hörlurar

kläder

twilight parfym!

massor med saker med englands flagga på!

borstar till bella! <3

m.m!

Tack så mycket för alla julklappar!!!!!! :D

 bella får också lite julafton när jag kommer hem!! ♥


/ Rebecca!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0