Hemma

Igår var jag och mamma på stallmöte det handlade om intag utsläpp osv.osv *gäsp* Jag Pauline och Maja tröttnade så vi gick och hoppade i snön snackade med bella och kollade när killarna körde skoter.

När jag kom hem fick jag typ jättemycket magknip så jag gick och la mig.. Jag har vaknat flera gånger i natt och haft ont :'( nu har jag typ feber också buhhh....

Idag har mamma och Sanna Bella för jag orkar inte åka till stallet nu när jag är sjuk och det är 17- ute...

Hoppas jag blir frisk det är ju lucia imorgon och det har vi tränat till hur länge som hälst, skulle inte kännas så kul att missa det!! men det ska jag inte det har jag bestämt jag ska bli frisk även om min kropp säger nå annat...




/ Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0