Hemma nu!

Hej, nu är jag hemma från att ha varit hos en underbar häst som heter Cassanova! <3
Idag promenarde vi och bara myste på och han verkade inte alls brydd i den lilla snön som kommit ;) <3
Han är bara för bäst! <3
Imorgon på skolan har vi btsp, ma,idr,mu,elevens val! jag har köpt nya gympa skor kan lägga upp en bild på dem ;)))
Btsp = språkval.
Jag har valt tyska och tycker det är jätte kul.
Just nu håller vi på att jobba med familjen :)
Ma = Matte .
Ja matte är väl inge ämne man väljer men tycker det är hyfsat kul.
Idr = Idrott.
Idrot är jätte kul och imorgon ska vi hålla på med redskap typ hoppa bock och tranpet osv.
Mu = Musik.
Musik är ganska kul men vår klass är JOBBIG!! surr surr surr surr x100 .
Elevensval = Har vi fått välja vad vi vill göra och jag har valt syslöjd och det är grymt tråkigt!!!!
Vi stickar och stickar och stickar och stickar och stickar!!!!
Här är min sko, den är grå med svart nike märke och rosa skosnören med lite rosa tecken på :)
Nu ska jag slänga i mig nå mat, sen ska ninisarna komma ut och känna på snön sen ska jag göra lite engelska och sen se waterwörld hhhihihiihhh :P
// Felicia <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0