Helgen :)

Hej !!
I helgen har vi varit hemma SKÖNT !! På fredagen så kom våra kompisar hit Ulrika, Jonas, Dennis och Rasmus :) dom kom hit och åt middag och badade i våran pool dom var här tills 12 på kvällen ;) Jag gick och la mig när dom hade åkt hem och då somnade jag väldigt snappt. På lördagen var vi till luleå på dom nya affärerna bla hööks media mark och stadium outlet. Jag köpte igenting men det är ju snart jul men det är ju snön som saknas. Men pappa köpte en MacBook Pro som jag sitter på nu !! :) Idag har jag klippt mig hos grannen ;) det blev jättebra ;) Jag är super nöjd och nu blev de kortare den här gången ;) Nu snart ska vi se på julkalendern tjuvarnas jul Blir kul och sen en film ;)
Jag i platt hår ;)
/ Emilia :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0