HEEJ!

Igår hade vi julfotografering medpollarna från nordanträsk.
Vi kallar oss nordanträskgänget.
Vi hade superkul och super mysigt.
Efer fotograferingen hade vi en liten fika stund.
Vi satt och prata och lite sånt.
Sen efter de vart det ingen träning för pauie.
Så då gick jag och pauie till banan och hoppa lite och jag säger bara det DET VAR PIGGA HÄSTAR!!!!!!!!!!!
Helt galet hela tiden på tårna får dem som dansande ballerinor...
Jajaja dem är ända dem sötaste.
Efter de ridpasset var det bara höt kavr och efter de for vi hem.
När vi kom hem så fick vi besök av grannarna och det var kul.
Ungerfär halv tio gick jag och la mig.
Idag ska jag på kurs på brk och då ska vi alla stallvärdinnor och hjälpinsuktörer rida ett pass med lite middag sen.
Imorgon är det jul och det har inte klickat för mig.HLET SERIÖS!!
Jag fattar inte de.
HMM....
Imorgon ska jag upp halv fem och fara ut på en riktigt härlig morgon ritt med brk.
Blir skojj tror jag..

Nu tänkte jag lägga upp en liten bildbomb från igår.


Hela gänget! <3 

uppställning check...

Cassanova ser ut att undra vad mamma gör? :) 

maja,emilia och fina candy :)
Bella och Rebecca! <3 

Pauline och Qurre! <3


Fina! <3 

Världens finaste Cassanova! <3 

Ja vem kom då ser det ut som han tänker <3 <3 <3 

Conny och oliva :) 

Finfina! <3 

finfina candan med två sta tjejer på ryggen! <3 

Grabbarna! <3 
Jag och pauie höll på och dö där! <3

killarna! <3 

Hela gänget! <3 

en fin bella med en fin Rebecca! <3 <3 <3 

Tack för en otroligt rolig dag och en superbra början på julovet! <3
Tack Oliva & conny, Maja emilia och Candy, Paulien och Qurre och rebecca och Bella.
Och såklart alla mammor som var där Tina, Jeanette som var fotograf, Karin och Ulrica! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0