Ge mig!!

Jag saknar sommaren det var bättre med stranden nedanför stugan värmen den blåa himlen och värmande solen, fotbollsskolan sovmorgon och allt det där.

Ist får vi kall snö och halkig is kall luft. Vi måste ha på oss massor med tjocka kläder för att inte frysa fast man fryser ändå... Jag saknade inte snön som man alltid fick upptryckt i ansiktet av nån dum person men nu är den här iaf.

Men vintern kan vara rolig också men kall och isig och jag och is = nja vi passar inte riktigt den ger mig bara smärta när jag ramlar på rumpan..





Men sommaren sprang iväg till nästa land som stog på tur för sommar och värme. Och med tog den sig värmen och lämnade endast kvar kyla och vita iskalla små flingor...


Fast nu är det ju snart jul så jag klagar inte! julflappar och den mysiga stämningen mmmm..... Lite frestande att det ligger en julklapp mitt framför näsan på mig :D


/ Rebecca

Kommentarer
Postat av: Kajza

Se vintern från den ljusa sidan istället: Det underbara vita landskapet, tolkning, ridning i djupsnö... Jag ÄLSKAR vintern, just pga det. <3

2011-12-07 @ 22:25:12
URL: http://dumlesdagbok.blogg.se/
Postat av: Lina Dolk - dressyrblogg

Tack!

I globen =) BR som säljer de, supersnygga.

2011-12-08 @ 14:08:50
URL: http://liinadolk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0