FELICIA! :)

Hello!
Har inte bloggat på ett tag för har inte haft tid.
Igår var jag hos Cassanova <3
Jag red med Pauie, Emilia och Rebecca <3
Vi hade as kul!
Och Cassanova var grymt fin! <3
Ikväll är jag stallevärdinna.
Och själv har jag lektion också.
Hoppas att jag får Kotten <3
På Torsdag blir det att fotografera fina jukort med ponnysarna! <3
Sen på fredag är det julavslutning med alla stallvärdinnor och sånt.
På lördag blir det julaftonsritt med Brks ponnysar.
Så är grymt taggad på att gå upp klockna 4.30
jipppi!! .....
<3
Nu blir det väl att gå och göra nå.
Btw idag hade vi innebandy cup på skolan gick bra vi vann en match två andra lika och sista förlust.
:'(
// Felicia Kram! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0