Felicia- Julovet.

Hej.
Nu har jag precis kommit hem från att ha varit hos bästa sköthästen ever. <3 
Och jag vill bara säga att det är grymt skönt med julov! <3 i love it! <3 
Man kan rida medans det är ljust och allt.
Idag red jag med Pauie, emilia och emilias kompis Celina.
Vi hade kul förutom att C var lite pigg :s 
Men annars gick allt bra :) 
Igår var jag också hos C då var han min älskade pärla gjorde skänkelvikningarna perfekt och allt.! <3 <3 <3 
Imorgon är det hoppträning för Kicki A blir spännande... ! :D
Jag ska hoppa boss! <3
Jag ska ha på på mig en
* En svart pikè från hööks
* Nya ridchaps med skor från hööks.
*Showmaster schabrak från hööks.
* vitt linne under pikè tröjan säker från H&M eller nått.
* Svarta ridbyxor från royal
 Tror det var allt.
Ikväll ska jag till elina och prata lite om morgondagen och så.
Sen när jag kommer hem ska jag äta efter rätt eller ja nått vad man då kallar de.
Till middag idag serveras Tacogratäng med sallad och tacochips.
Och efterrätten kan jag och skriva vad det är.
Man lägger kiwi i botten på en plåt bara runt om sen innanför lägger man banan sen i mitten lägger man hallon.
Sen strör man över lite riven vitchoklad mums fillibabba säger jag bara! <3
Jag kommer blogga mer om morgondagen imorgon.
På torsdag åker vi till fjällen med våra kompisar till deras stuga. blir skojj! <3 <3 <3 <3

Nu är det mat så bloggar kanske mera ikväll.

Puss! <3 <3 <3

 Bambino gillar snön! <3

 Bambi när hon var liten! <3

 Bambi! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0