Felicia- Hopplektion misslyckad...

Hej..
Idag red jag ju hopplektion för Kicki A och den gick inge vidare..
Det började med att jag skulle hoppa en oxer och boss hoppade konstigt och jag flög upp på hans hals.
ajja inge mer med de men sen när vi skulle hoppa en linje så hoppade han konstigt så jag for upp på halse igen..
Sen när vi skulle hoppa bana så stannade han på den där dumma oxen så jag flög och i luften flög jag samtidigt som jag gjorde en halv volt och till sist landa på halva höger sida av ansikte....
Det gjorde grymt ont..
Men nu mår jag bra och allt är bra.
Men det var inte boss fel utan han vart osäker och stannade.
Men men så är hästlivet.

Imorgon åker vi till fjällen och så ska blir såååååååå skönt att få komma upp och bara ta det lugnt och åka skoter :)
Men nu snart blir det att gå och sova är så himla trött!:/
Men men jag kankse kan slänga in nå inlägg där uppe det beror på om vi har nå interner.. :P



Tror icke de men  :P



// Kram Felicia ;) <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0