Emilias Julklappar :) <3

Hej !! Har inte bloggat på länge för att jag inte och orkat och haft tid även fast jag är på datorn varje dag.
I julklapp fick jag:
1. Ett par röda ridbyxor.
2. En svart rid elr stallfleece.
3. Ett par vinterskor.
4. Pengar.
5. Smycken.
6. En spargris.
7. Stickade sockar.
8. Ett pussel
m.m
Jag blev jätte nöjd med alla grejer :) Och av pengarna jag fick köpte jag en LG mobil ;)
Och över till stallet idag så red vi till banan men Pauie, Felicia, Celina (min kompis som föllde med) också mamma.
Vi hade det jättekul hästarna var fina speciellt Candy och var då arbetsvillig idag hon var inte så himla mycket igår. Och i galoppen var hon pigg men det gick ändå bra, det gick inte så himla fort. Och nu har jag kommit hem och ska snart till att äta mat och det blir tacogratäng med chips. :)
också nu kommer lite bilder från när vi var oh knäppt kort i sommarhagen som jag lovade att lägga ut :)
Hela gänget
Jag Maja och Candy :)
Bella och Rebecca :) <3
Rebecca och Bella :)
Qurre och Pauie : ) <3
Olivia och Konny :)
Pauie, Qurre, Felicia och Cassanova :)
Dom igen :)
Cassanova och Felicia :)
Dom igen :)
Jag, maja och Candy :)
Hela gänget utan hästar och Gorby ska såklart vara med :)
Där har ni lite bilder och kolla på :)
/ Emilia :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0