cha cha

bloggen.
Idag har vi varit i storheden och gått på alla affärer där.
Mediamarkt var grymt stort.
Och hööks var grymt litet.
Fast på ett sätt var hööks ganska mysigt<3
Jaja, vi köpte en macbook pro på elgiganten.
Det var pris krig mellan elgiganten och mediamarkt men elgiganten var 100 kr billigare.
Snart kommer en snygging hit och ska sova över.
Det blir baaaad ikv!!!! <3
Imorgon blir det väl att studsa lite med ninerna och kanske med vovven.
Och vil ni veta en grej,  jag ska börja gå agilityträning med gorfyn! <3
mm ja vad ska jag skriva hmm ...
Jah kanske kan läsa några blogga  tror jag och kanske ska spela nå också :)
puss! kommer kanske några roliga bilder från mig och rebecka från photoboth ;PP
hahaahahahahahahahahhahahahaahahahaahhahaahhahahah
// felicia <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0