ÄLSKI

Idag åkte jag till belliz! fixade maten höet och det och pysslade lite med gumman <3 sen åkte vi till stall 2 (brk) flrst fick jag Uriel men jag ba aldrig! sen bullen sen pessoa! :D Älskade hästen ♥♥ har ridit han i typ 2 år och han har varit min favorit jätte länge sen den här terminen har jag knappt ridit han nå :'(


 BELLA <3

bella och pessoa är faktiskt läskigt lika! uppifrån kunde man tro att det var bella man satt på!

 om jag skulle få en till ponny, skulle jag ta pessoa utan tvekan ♥-at mitt :D

nästa termin ska jag rida pessoa mycket på mina lektioner!


Bella och Pessoa är ju typ bäst! :D


/ Rebecca

Kommentarer
Postat av: Kajza

Ja, Pessoa är verkligen awesome. <3 Gull-gubben!

2011-12-20 @ 23:49:48
URL: http://dumlesdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0